Ruilen of retourneren
Niet 100% tevreden over je artikel en wil je het retourneren? Dat kan! Dit zijn de spelregels en werkwijze
Spelregels
- Stuur de artikelen retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling
- Artikelen dienen in de originele staat, ongedragen, ongewassen en met aangehecht prijskaartje teruggestuurd te worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
- Voorzie het pakketje of de envelop van de originele pakbon met daarop duidelijk aangegeven wat je wilt retourneren en de reden van retour
- De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.
- Retouren en kortingen.
-Als er kortingen zijn met bestelvoorwaarden of een verplicht order bedrag en de klant retourneert een deel van de bestelling waardoor er niet meer aan de actievoorwaarden/ het orderbedrag voldaan kan worden vervalt de complete korting. Zo ook met de stapelkorting. B&L is ten alle tijden bepalend in lopende acties.
-Artikelen gekocht in de super sale met 70% korting of meer kunnen niet geretourneerd worden.
-Komt het orderbedrag na retourneren onder de 100,- worden er alsnog verzendkosten gerekend.
Het is helaas niet mogelijk om een omruiling te plaatsen. Je retouneert de artikelen en plaatst een nieuwe bestelling. De eventuele verzendkosten die worden gemaakt voor een zelfde artikel in een andere maat worden door ons gecrediteerd bij het ontvangen van de retour. let op: Dit geld niet in tijden van 50% sale of meer, dan zijn de verzendkosten voor de klant.
Waarom rekenen wij retour kosten?
Wij maken gebruik van retourkosten omdat we mensen bewust willen maken van de impact op mens en milieu, die het op- en neer sturen van pakketten met zich meebrengt. Ons streven is dat klanten in onze shop producten vinden welke ze bewust kiezen en dat de klant bij twijfel onze maattabellen checkt , contact opneemt via het contactformulier of via onze socials om maatadvies vraagt. Elk jaar worden duizenden geretourneerde kledingstukken weggegooid of vernietigd. Zo willen wij ons steentje bijdragen en om die reden nemen wij de retourkosten niet op ons maar zijn deze altijd voor de klant.
Hoe ga je te werk?
Je retour hoeft niet aangemeld te worden via de site. Je ontvangt een track and trace mail met ingesloten een retourlink. Bewaar deze goed. Je wordt via deze link doorverwezen naar de pagina van MyParcel. Vul hier je email adres in. Hier kun je op "betaal,Download en Mail uw retourlabel" klikken en je kunt vervolgens betalen voor je retourlabel via i-deal. Klik vervolgens nogmaals op de link en uw retourlabel verschijnt in beeld. U mag ook altijd zelf via een dhl of postnl punt iets naar ons terug sturen. Geef op de bijgesloten pakbon aan welke artikelen retour komen. Voeg ten alle tijden de pakbon toe aan uw retourzending!
Heb je vragen dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Je ontvangt een bericht zodra de retouren bij ons binnen zijn en zijn verwerkt.
Retouradres:
B&L Kidswear t.a.v retouren <ordernummer>
Aston Martinlaan 17
3261 NB Oud-Beijerland
Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 werkdagen naar je teruggestort op het rekening nummer waar de oorspronkelijke bestelling van betaald is.
Tip!
Wanneer het artikel dat je terug wilt sturen in een envelop of platte verpakking past, kun je dit met briefpost terugsturen. Dit scheelt qua kosten, maar houd er rekening mee dat het dan niet traceerbaar is en je altijd zelf verantwoordelijk bent voor de verzending.
Vragen?
Kom je er niet uit of heb je vragen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier
De klantenservice is aanwezig op werkdagen tussen 10u en 14u en beantwoord uw vragen zo snel mogelijk.